Seize with teeth Execs Let the cat out of the bag Applied science and Approachability In the Intellectual nourishment Industriousness در مصاحبه

Seize with teeth Execs Let the cat out of the bag Applied science and …

Felix 0 11 04:22
Pungency برای کسب و کارهای مواد غذایی کیوسک هایی می سازد تا در هنگام سفارش به مهمانان ارائه دهد.
Google Images یک شب هفته گذشته، من و شریکم تصمیم گرفتیم شام را در کالیفرنیا فیش گریل، مکانی به اصطلاح «آشپزخانه معمولی» که بر روی سرو، همانطور که از نامش پیداست، ماهی و سایر غذاهای دریایی، صرف کنیم. علاوه بر این که غذا واقعاً خوشمزه است، یکی از جنبه هایی که من بیشتر از همه از آن استقبال می کنم، مکانیک سفارش است: تعامل انسانی تقریباً وجود ندارد - اما این به دلیل تمایلات ضد اجتماعی یا تمایل من به درونگرایی نیست.
انتظار می رود مهمانان این کیوسک های بزرگ و شبیه آی پد را سفارش دهند که یادآور تبلت داخل خودروهای تسلا است. من سفارش دادن با دستگاه ها را دوست دارم زیرا (الف) من یک آدم عصبی هستم و رایانه ها جالب هستند. و (ب) استفاده از آنها برای من قابل دسترس تر از صحبت با یک فرد به دلیل لکنت است. حقیقت غم انگیز این است که بیشتر مردم هنگام صحبت با فردی که ناتوانی گفتاری دارد، از صبر و شکیبایی خود استقبال نمی کنند. علاوه بر این، کباب‌پز ماهی کالیفرنیا بدون پول نقد است. آنها در عوض با درخواست از مهمانان برای پرداخت هزینه وعده های غذایی خود با استفاده از یک راه حل NFC مانند Apple Pay، بیشتر به سمت افزایش کارایی و مصلحت متمایل می شوند - این مورد دوم یک ویژگی دسترسی واقعی برای من به عنوان یک کاربر آیفون از همان ابتدا است.
این مقدمه زمینه مناسبی را فراهم می‌کند زیرا نه تنها کیوسک‌ها به روش‌های متعددی در دسترس هستند، بلکه به طور واضح‌تر در اینجا، آنها توسط استارت‌آپ خدمات غذایی Pungency ساخته شده‌اند. Snack در وب سایت خود، خود را به عنوان راه حل های فناوری طراحی می کند که "میهمان نوازی را در همه جا ارتقا می دهد." این شرکت مجموعه ای از محصولات از جمله دستگاه کیوسک فوق الذکر را ارائه می دهد. در ماه آوریل، گزارش شد که Bite، که در سال 2015 تأسیس شده و در شهر نیویورک مستقر است، 9 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A خود، به رهبری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Staley Capital، جمع آوری کرده است. مدیر عامل شرکت Bite، برندون بارتون، نماینده صندوق های جدید یک "نقطه عطف" را در میان عوامل اقتصادی در صنعت مانند افزایش هزینه های نیروی کار توصیف کرد.
در مصاحبه اخیر با من که از طریق ایمیل انجام شد، بارتون توضیح داد که سابقه او در صنعت مهمان نوازی است. داستان منشأ او به زمانی بازمی‌گردد که در ۱۴ سالگی به عنوان پسر بچه در یک میخانه کار می‌کرد. از آنجا، بارتون با کار در مکان‌هایی مانند تبلا و داشتن ممتاز بودن کارمند شماره 4 در سکوی رزرواسیون Resy، رتبه‌های ضرب المثل را بالا می‌برد. تجربه کاری و «تثبیت بیش از حد» او در مهمان‌نوازی، او را در اجرای Insect bite راهنمایی می‌کند، و بارتون می‌گوید تیمش کیوسک‌های خود را با هدف ارائه «میهمان‌نوازی بی‌نظیر و تجربه‌های فراموش‌نشدنی مهمان» توسعه می‌دهد.
اگر لد من نشانه ای باشد، بایت حداقل با یک مورد موفق بوده است.
بارتون درباره دلیل وجودی این شرکت گفت: «در Bite، ما تمام راه‌هایی را که یک تجربه در فروشگاه می‌تواند غیرفعال یا رضایت‌بخش باشد را بررسی می‌کنیم و فناوری را برای اجتناب از آنها توسعه می‌دهیم. «هدف نهایی کمک به مشتریان رستوران و فروشگاه [خودروی] ما است که در عین بهبود چشمگیر تجربه مهمان، فروش و کارایی عملیاتی خود را افزایش دهند. حصول اطمینان از اینکه فناوری ما دسترسی همه را افزایش می دهد، بخش بزرگی از آن است، و به مشتریان خود قدرت می دهیم راه حل هایی را برای خدمت به هر مهمان به راحتی ارائه دهیم."
بیشتر برای YOUWWE نتایج خام: برندگان و نمرات در 5 آگوست 2024 موندو دوپلانتیس برای نهمین بار رکورد جهانی خرک با میل را شکست و دومین مدال طلای المپیک را به عنوان معاون انتخاب کامالا هریس کسب کرد؟ 235,100 دلار اکنون، میلیون‌ها بالقوه بعداً؟ بارتون احساسات خود را توضیح داد و گفت که بایت متعهد است "تجربه دیجیتالی حضوری" را با ستاره شمالی برای سفارش دادن غذا "آسان‌تر، قابل دسترس‌تر و در دسترس‌تر برای همه" کامل کند. او اضافه کرد که شعار Bite این است که از آنچه در صنعت به عنوان برابری صندوقدار شناخته می شود، پیشی بگیرد. همانطور که بارتون توضیح داد، این عبارت اساساً به معنای هر کاری است که مردم می توانند در یک پیشخوان با یک انسان انجام دهند، باید بتوانند در یک کیوسک انجام دهند. او گفت که دلیل منطقی این است که Bite خود را وقف ایجاد "یکی از پویاترین کیوسک های موجود در بازار" کرده است.
یکی از بنیانگذاران بارتون و مدیر ارشد فناوری Bite، استاس نیکیفوروف، از صمیم قلب با نظرات همکارش در مورد کیوسک ها موافق بود.
"اگر به زبان صندوقدار صحبت نمی کنید، می توانید به کیوسک Pungency نزدیک شوید و آن را به زبان مادری خود تغییر دهید." او گفت. کم شنوایی هستید و نمی خواهید تحت فشار یک صف طولانی در پیشخوان قرار بگیرید؟ از کیوسک استفاده کنید اگر تا به حال در مورد تزیین سالاد نشنیده اید و نمی خواهید خط را نگه دارید، کیوسک یک نمایش بصری از آن ارائه می دهد. 70 درصد مردم اگر آن کلمه را نشناسند، کالایی را سفارش نمی دهند.
نیکی‌فوروف افزود کیوسک‌هایش تعدادی ویژگی دسترسی مانند صفحه‌خوان را هنگام اتصال هدفون به برق ارائه می‌دهند. به همین ترتیب، از نظر سخت‌افزاری، کیوسک‌ها را می‌توان از نظر ارتفاع برای کودکان یا افراد روی ویلچر تنظیم کرد. و با اشاره به تعامل سخت افزار و نرم افزار، رابط کاربری کیوسک خود را با تغییرات موقعیت خود وفق می دهد. به گفته نیکیفوروف، وقتی کیوسک برای شخصی به پایین‌تر منتقل می‌شود، کل رابط کاربری کوچک‌تر می‌شود تا در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گیرد.
بارتون گفت که مشتریان Bite، که کالیفرنیا فیش گریل را در میان بیش از 1300 مکان در سراسر کشور به حساب می‌آورد، تلاش می‌کنند تا «تجربه‌ای عادلانه برای همه» فراهم کنند. او گفت که زیبایی فناوری کیوسک Bite در سازگاری آن نهفته است. این می تواند دنده ها را «بسیار سریعتر» از یک صندوقدار انسانی عوض کند. بارتون گفت: کیوسک می‌تواند نیازهای غذایی و هوس‌های فرد را در حین پرواز برآورده کند، که در نهایت تجربه سفارش را برای همه راحت‌تر، شخصی‌تر و در دسترس‌تر می‌کند. علاوه بر این، او به من گفت که بایت متوجه «تقاضای فزاینده» برای کیوسک‌های سلف‌سرویس مانند کیوسک‌های آن‌ها از غذاخوری‌های با اشکال و اندازه‌ها شده است. ویژگی‌های دسترسی کیوسک که نیکی‌فوروف از آن‌ها ستایش می‌کرد، در دنیای امروز «یکی از ضروریات مطلق» است.
در مورد وضعیت فعلی سفارش‌های در دسترس در رستوران‌ها، نیکی‌فوروف اذعان کرد که اگرچه ارائه‌دهندگان فناوری مانند Bite وجود دارند تا همه چیز را به جلو ببرند، اما واقعیت نیز همچنان «قانون‌گذاری و رهبری در مورد دسترسی» در دنیای رستوران‌ها «نامشخص» است. با این وجود، نیکیفوروف گفت که او و بایت "امیدوارند" بخشی از حرکت سوزن ضرب المثل در این زمینه باشند، به طوری که دسترسی به "یکی از اولین چیزهایی باشد که برندها هنگام طراحی یا بازسازی یک فروشگاه به آن فکر می کنند."
بارتون به نوبه خود حکایتی در مورد یکی از مشتریان Bite در Teriyaki Madness به اشتراک گذاشت. یک صاحب امتیاز در منطقه هیوستون دارای دو فروشگاه است: یکی با کیوسک و دیگری به زودی یکی را دریافت می کند. مالک به بارتون گفت که مهمان ناشنوای بدون کیوسک از آن مکان بازدید می کند و اینکه چگونه سفارش آن شخص «پنج برابر بیشتر» طول می کشد، زیرا مهمان و صندوقدار باید از طریق نوشتن به عقب و جلو ارتباط برقرار می کردند. مالک از مهمان پرسید که آیا داشتن یک کیوسک تجربه را بهتر می کند، که مهمان با هیجان پاسخ داد و با یک لبخند بزرگ و دو انگشت شست پاسخ داد.
بارتون گفت: «این تاثیری است که ما می‌خواهیم—مهمانان شاد.
هنگامی که از بارتون در مورد بازخورد پرسیده شد، آن را "با ارزش" خواند. او اشاره کرد که Bite خوشحال است که میهمانان را با ابزارهایی که برای تجربه سفارش بهتر نیاز دارند «توانمند می‌کند» و در عین حال به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا امتیازات خود را افزایش دهند. علاوه بر این، بارتون به فناوری ثبت اختراع Bite Lift شرکتش مباهات کرد که برای تجزیه و تحلیل تراکنش‌ها در زمان واقعی به هوش مصنوعی – چه چیز دیگری – متکی است. این نرم‌افزار می‌تواند توصیه‌های منوی شخصی‌سازی‌شده را ارائه دهد که بر اساس داده‌ها منجر به «افزایش متوسط ​​۲۰ درصدی در اندازه چک» در مقایسه با الگوی سنتی سفارش‌دهی مبتنی بر صندوق‌دار می‌شود. نیکیفوروف نظرات خود را اضافه کرد و به من گفت که خاطره روشنی از مشاهده یک کودک خردسال و پدربزرگش دارد که هر دو از کیوسک بایت مانند حرفه ای ها استفاده می کردند. این تعامل نشان‌دهنده تأثیر مثبتی است که نیش در جهان غذا ایجاد می‌کند، زیرا نشان می‌دهد که فناوری این شرکت به اندازه کافی آسان و در دسترس است تا همه بتوانند حتی نسل‌های مختلف از هم استفاده کنند.
در مورد آینده، بارتون و نیکیفوروف ابراز امیدواری کردند که دسترسی بیشتر به یک نقطه کانونی تبدیل شود و در استفاده روزمره عادی تر شود. بارتون گفت که مهمان نوازی بر اساس این مفهوم است که همه از آن استقبال می کنند. صرف نظر از پیشینه یا نیازهای فرد، هدف "ایجاد احساس پذیرش، راحتی و احترام" است. او اضافه کرد که دسترسی و مهمان نوازی دست به دست هم داده اند و به من گفت که "این همیشه یک اولویت برای ما بوده و خواهد بود که هر دو را در Sting ارائه دهیم."
نیکیفوروف موافقت کرد. او به من گفت در حالی که جنبه‌های فیزیکی رستوران‌ها به خوبی تنظیم می‌شود (توسط قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت)، او آرزو می‌کند که دسترسی به «نیاز کمتر مبهم یا یک فکر بعدی» در هنگام سفارش دیجیتال تبدیل شود. او افزود که سفارش دیجیتال "با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است" و به همان ملاحظات طراحی نیاز دارد که در جهت ایجاد مهمان نوازی در رستوران های آجری کلاسیک است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Steven AquinoFollowingSteven یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که دسترسی و فناوری های کمکی را پوشش می دهد و در سانفرانسیسکو مستقر است. آثار او در مکان هایی مانند The Verge، TechCrunch و Macworld ظاهر شده است. او همچنین در پادکست ها، NPR و تلویزیون ظاهر شده است. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

For more information about اخبار جدید خودرو برقی look into our own web site.

Comments

Service
등록된 이벤트가 없습니다.
글이 없습니다.
글이 없습니다.
Comment
글이 없습니다.
Banner
등록된 배너가 없습니다.
010-5885-4575
월-금 : 9:30 ~ 17:30, 토/일/공휴일 휴무
점심시간 : 12:30 ~ 13:30

Bank Info

새마을금고 9005-0002-2030-1
예금주 (주)헤라온갤러리
Facebook Twitter GooglePlus KakaoStory NaverBand